هفته بیست و دوم لیگ دسته اول/ خطر صنعتنفت و مس شهر بابک بیخ گوش نساجی، تساوی عنایتی در گام اول!
به گزارش برنا، درهفته بیستودوم لیگ دسته یک نساجی صدرنشین در اولین مربیگری رسمی رضا عنایتی در این تیم دو امتیاز حساس را از دست داد تا خطر نفت آبادان و مس شهربابک را بیخ گوش خود احساس کند. د.
در مهمترین دیدارهای هفته بیستودوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور امروز برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:
شهرداری نوشهر صفر - هوادار صفر
نود ارومیه صفر - مس شهر بابک یک
مس کرمان صفر- مس سونگون صفر
پارس جنوبی جم یک - نفت و گاز گچساران یک
فرد البرز یک - آریو اسلامشهر صفر
پالایش نفت بندرعباس صفر - شناورسازی قشم صفر
صنعت نفت آبادان ۲ - بعثت کرمانشاه یک
نیروی زمینی تهران صفر - نساجی مازندران صفر
با نتایج دیدارهای امروز، تیم نساجی مازندران با وجود توقف مقابل نیروزی زمینی همچنان با ۴۳ امتیاز صدرنشین است، اما تیمهای صنعت نفت آبادان و مس شهر بابک با برتری مقابل حریفان خود فاصله در صدر جدول را به ۲ امتیاز کاهش دادند و با ۴۱ امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
پرونده هفته بیستودوم با دیدار فردای سایپا - داماش گیلان بسته خواهد شد.
انتهای پیام/